به منظور اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی 32 کلاس درس در شهرستان نهاوند تجهیز و آماده شده است.

آمادگی نهاوند برای اسکان مسافران نوروزی با تجهیز 32 کلاس درسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: این کلاس ها شامل 11 کلاس درجه یک با امکانات رفاهی کامل و 11 کلاس درس درجه 2 است.

هادی سلگی افزود: با توجه به احتمال افزایش مسافران به نهاوند علاوه بر 2 مرکز شبانه روزی، خانه معلم با 10 سوئیت مجهز و 2 مرکز دیگر نیز آماده باش هستند که در صورت ضرورت بتوان از آنها استفاده کرد.
 
وی گفت: با توجه به محدودیت هتل و یا مهمانپذیر در نهاوند با مجوز رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان مهمانان غیر فرهنگی نیز در مراکز مورد نظر پذیرش می شوند.
 
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از افزایش مسافران نوروزی در سال گذشته خبر داد و افزود: در نوروز گذشته تعداد خانوارهایی که در این شهرستان حداقل به مدت یک شب اقامت کردند در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن 35 درصد افزایش داشته که امسال پیش بینی می شود این روند همچنان ادامه داشته باشد.
 
فرماندار نهاوند نیز با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند خود را برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می کند افزود: همه ی اداره هایی که دارای مهمان پذیر هستند باید لیست خوابگاههای مورد نظر را در اختیار فرمانداری قرار دهند تا در صورت لزوم از آنان استفاده شود.
 
حمیدوند با توجه به موقعیت ممتاز شهرستان نهاوند در خصوص گردشگری طبیعی اظهار کرد: ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای معرفی شهرستان و پتانسیل های آن است لذا باید چهره خوبی از شهرستان را برای مسافران به نمایش بگذاریم .
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.