معاون منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی کارگاه رنگ کاری مبلمان در منطقه خلازیل با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

کارگاه رنگ کاری مبل آتش گرفتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 81 و 35 را ساعت 04:22 بامداد امروز به خیابان اصلی خلازیل رهسپار كرد.

به گفته بهنام ریاضی معاون منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران، در محل حادثه یک كارگاه رنگ کاری مبلمان به مساحت تقریبی 60 مترمربع آتش گرفته و کاملاً شعله ور بود.

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان برق کارگاه و ایمن سازی محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبدهی از چندین سمت عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.

این معاون منطقه افزود: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.

ریاضی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل مالک كارگاه دادند.

گفتنی است؛ کارشناسان آتش نشانی تهران پس از بررسی، علت بروز این حادثه را قرار داشتن وسایل گرمایشی در مجاورت مواد قابل اشتعال(چوب و پارچه) و در نتیجه آتش سوزی اعلام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار