نمایشگاه «دست‌های سبز ایرانی» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فاطمه‌سادات امیرفخریان گفت : این نمایشگاه در راستای شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی»، با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و معرفی کالاهای ایرانی، برگزار و با استقبال مسئولین روبرو شد.

وی همچنین اظهار داشت: در این نمایشگاه، اعضا ضمن بازدید از ماکت برجسته بازار سنتی، ایستگاه نقاشی، خوش‌نویسی، شعرخوانی، قصه‌گویی و... با چرایی خرید کالای ایرانی آشنا می‌شوند.  

امیرفخریان اظهار داشت : قائم‌مقام صدا و سیما، ضمن ابراز خرسندی و رضایت از برپایی این نمایشگاه، خود را عضوی از خانواده‌ کانون پرورش فکری دانست و گفت: مسئولیت مهمی بر عهده کانون پرورش فکری است و با خروجی مناسب و تولید محتوا حتی با کم‌ترین امکانات و استفاده از دور ریختنی‌ها به خلق آثاری ماندگار می‌پردازد.

گفتنی است ، شعرخوانی با موضوع جوانی، اجرای نمایش خلاق به گویش محلی و پذیرایی میهمانان با تخم‌مرغ‌های رنگی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.


شایان ذکر است ، در این آیین، علاوه بر اعضا و مربیان کانون دامغان، فروهر معدنی کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری، ادبی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان، سیدعلیرضا هاشمی رئیس دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، احمد نیک‌کار قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان و جمعی از مسئولین شهرستان دامغان حضور داشتند.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.