300 سبد کالا در قالب سبد عیدانه در آستانه سال نو میان خانواده های نیازمند مازندران توزیع شد.

مجتبی حق بیان مدیر عامل مؤسسه خیریه مهرک مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این مؤسسه خیریه به کمک خیران استان توانست در آستانه سال نو 300 سبد کالا به نام سبد عیدانه را میان خانواده های نیازمند توزیع کنند.

وی افزود: این سبد های عیدانه ویژه سال نو شامل: آجیل، شیرینی، شکلات، گوشت مرغ، برنج، روغن ، چای، قند، سویا، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، دستمال کاغذی، پوشاک و کفش بود.

حق بیان، با بیان اینکه این مؤسسه کمتر از یکسال فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: 300 خانواده نیازمند در حال حاضر زیر پوشش این مؤسسه هستند.

مدیر عامل مؤسسه خیریه مهرک مازندران افزود: شناسایی توانمندی های مددجویان ،تقویت و آموزش با توجه به علاقه و توانمندی آنها برای ایجاد اشتغال خانگی و کار آفرینی مهم ترین اهداف این مؤسسه است.

وی ایجاد یک مجتمع تفریحی توریستی و گردشگری در زمینی به مساحت یک هکتار در کنار کمر بندی ساری ، سمسکنده مرکز مازندران را از مهم ترین برنامه های اشتغال زا برای مدد جویان این مؤسسه بیان کرد و گفت: تلاش می شود خدمات رسانی ها در کمال عزتمندی و رعایت کرامت انسانی این خانواده ها ارائه شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار