۱۵۶ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه ساری در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینعلی طالبی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در جلسه توجیهی که با حضور صاحب امتیاز جایگاه های اختصاصی و مجاری عرضه در نواحی تابعه گفت: ۱۵۶ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه ساری در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی از بازدیدهای نامحسوس مجاری عرضه در ایام نوروز خبر داد و افزود: کارشناسان و بازرسان طرح نظارت و ارزیابی مجاری عرضه فرآورده های نفتی، به منظور آمادگی کامل جایگاه های سوخت و پایش مراکز عرضه سوخت در سطح شهرهای منطقه ساری مرحله دوم بازدیدها را از نیمه دوم اسفند ماه آغاز کردند.

طالبی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب تر و ارتقای سطح کمی وکیفی مجاری عرضه در ایام نوروز بیان کرد و گفت: جایگاه هایی که در محورهای ورودی وخروجی استان قرار دارند در الویت بازدید می باشند ومابقی تا پایان سال ۹۵ کنترل خواهند شد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری افزود: در این دوره جایگاه های سوخت که در مسیرهای اصلی و ورودی استان قرار دارند با اولویت مورد بازدید قرار گرفته و نقص های احتمالی رفع می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.