عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار مجلس خبرگان از دولت و مجلس این است که فاصله بین استان های غربی با استان های مرکزی و شرقی کشور از بین برود.

انتظار ما از دولت و مجلس محرومیت‌زدایی از استان‌های غربی کشور است
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان ناطق دیگر پیش از دستور جلسه صبح بود. 
وی در ابتدا از دیگر نمایندگان مجلس خبرگان استان آیت الله قرشی و آیت الله میرزا جواد مجتهد شبستری تشکر کرد که همراه او در استان حضور فعال دارند.

وی از شرکت گسترده آگاهانه و متعهدانه مردم شریف استان در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با انقلاب و مقام معظم رهبری صمیمانه تشکر کرد.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات فراوان، مردم همچنان در صحنه انقلاب و دفاع از نظام اسلامی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری نسبت به محرومیت زدایی از شهر چالدران نیز تذکر داد.

نماینده مجلس خبرگان آقای دیرباز افزود: استان های غربی کشور از جمله استان آذربایجان غربی در دوران جنگ تحمیلی صدمات و لطمات زیادی دیده، انتظار مجلس خبرگان از دولت و مجلس محترم آن است که در تخصیص بودجه برای این استانها بویژه استان آذربایجان غربی به نحوی اقدام شود که این صدمات و لطمات جبران شده و فاصله بین این استان ها و استان های مرکزی و شرقی کشور از بین برود.

وی افزود: نمایندگان مجلس خبرگان به عنوان پاسداران دین و آموزه‎های قرآن از نهادهای مسئول و متصدی فرهنگ حجاب و عفاف و عموم مردم شریف ایران می‎خواهند مجدانه برای حفظ حساب و عفاف در جامعه بویژه ایام عید تلاش نمایند .

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز به مساله بانکداری اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساختار بانکها به گونه ای است که برای پول ، سود تعریف می کنند و قوامش به سود پول است که این ربا و حرام است .

 وی ادامه داد: با این که مراجع معظم تقلید و علماء نسبت به این عمل حرام هشدار داده اند اما ساختار بانک ها به گونه ای است که این نقیصه هنوز حل نشده است .

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مجلس خبرگان به این مساله ورود پیدا نکند ممکن است به منزله همراهی تلقی شود که یقینا این گونه نیست.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار