عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان، مظهر حضور مردم و مردم سالاری دینی در جامعه امروز است، دنیای امروز چشم به این مجلس دوخته چون می داند این مجلس در راه اسلام استقامت می کند.

مجلس خبرگان، مظهر حضور مردم و مردم سالاری دینی در جامعه امروز است
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماموستا فائق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین اجلاسیه رسمی دوره پنجم، با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تجلیل از رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:حفظ و صیانت از دولت اسلامی را منوط به نظارت ولی فقیه می دانیم و مجلس خبرگان رهبری رکن اساسی نظام می باشد که برای تحقق بخشیدن یه این صیانت نقش اساسی دارد.

وی خاطر نشان کرد: این مجلس، مظهر حضور مردم و مردم سالاری دینی در جامعه امروز است دنیای امروز چشم به این مجلس دوخته چون می داند این مجلس در راه اسلام استقامت می کند.

وی گفت: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و هم زبانی هستیم تا اقتدار جمهوری اسلامی را حفظ کرده و مجلس خبرگان در این مورد نقش اساسی بر عهده دارد.

در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان و به کار بردن واژه «خطه فرهنگ و علم» از جانب ایشان واقعاً جای تشکر دارد و مردم این خطه به انقلاب اسلامی پایبند هستند.

اما دولت باید با پرداختن به مسائل عمرانی مناطق مرزی این استان و دیگر مناطق محروم به عهد خود با مردم وفا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محرومیت های مناطق مرزی و ظرفیت های عظیم این استان گفت: کردستان جاده های غیر استاندارد زیادی دارد که سالانه بر اثر تصادف افراد زیادی کشته می شوند بیکاری در میان جوانان و خانواده ها زیاد است و کول بری در میان برخی از آنان وجود دارد که باید از سوی دولت تدبیری برای آن شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار