سخنگوی وزارت کشور گفت: از هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها درخواست کردیم به منظور تسهیل در فرآیند ثبت‌نام، امکان فرایند پیش ثبت نام برای داوطلبان ایجاد شود.

//سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزئیات جلسه ستاد انتخابات که امروز عصر برگزار شد، اظهار داشت: تا امروز بر اساس قانون و مقررات انتخابات، تمامی اقدامات به نحو شایسته و در زمان قانونی تعیین شده، صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: آخرین مسئله‌ای که به عنوان مصوبه در جلسه ستاد انتخابات مورد بررسی قرار گرفت این بود که از هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها درخواست کردیم به منظور تسهیل در فرآیند ثبت‌نام، امکان فرایند پیش ثبت نام برای داوطلبان ایجاد شود تا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و دفاتر پستی روستاها بتوانند مدارک خود را به این مراکز ارائه دهند.
 
سامانی افزود: بر این اساس داوطلبان حدودا 10 روز مانده به زمان اصلی ثبت نام با مراجعه به دفاتر پستی روستاها و دفاتر پیشخوان دولت در شهرها می‌توانند مدارک خود را ارائه دهند، در این صورت فرصت کافی برای اصلاح و تکمیل مدارک ناقص وجود خواهد داشت.
  
وی گفت: همچنین داوطلبان در بازه زمانی 30 اسفند تا 6 فروردین برای تایید مدارک خود به بخشداری ها و فرمانداری ها مراجعه می‌کنند که البته این موضوع فرصتی را فراهم خواهد آورد تا آنها بتوانند مدارک خود را در زمان کوتاهتری تکمیل کنند، از سوی دیگر از تراکم داوطلبان انتخابات هم در دوره زمانی کوتاه پیشگیری می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار