نظریه شکست خورده دموکراسی غرب را نباید جایگزین مردم سالاری دینی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در دهمین مجمع بسیج سپاه استان با اعلام این مطلب در رشت گفت: ابر قدرتها بویژه آمریکا با بکار گیری  نظریه دموکراسی غرب نه تنها به مقاصد  فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی  خود دست نیافتند بلکه دنبال یک نظریه برای حل مشکلات پیش روی هستند.
 
سردار محمدرضا نقدی افزود: جمهوری اسلامی ایران در همه زمان با توطئه های دشمنان روبرو بوده و مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در همه صحنه ها عامل پیروزی کشور در برابر هجمه های دشمنان  بوده و خواهد بود.
 
وی گفت :  دوران 8 سال دفاع مقدس مسئله بزرگ کشور ما بوده زیرا جمهوری اسلامی  ایران تنها در مقابل همه ابر قدرتها ایستاد و رمز این پیروزی ارتباط با خدا، اعتماد به قدرت مردم و حضور همیشگی مردم در صحنه ها بوده است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور همیشگی  مردم در همه عرصه ها از عوامل مهم و راهبردی کشور است گفت: مسولان و مدیران اجرایی باید از اندیشه و مشارکت مردم بیش از پیش بهره گیر ند و با خودباوری و تکیه به توان مردمی به موفقیت و توسعه هرچه بیشتر دست یابند.
 
سردار محمدرضا نقدی به جنگ نرم و فرهنگی دشمنان قسم خورده کشور اشاره کرد و افزود: موانع زیادی در مسیر پیاده سازی نظریه اسلام و انقلاب وجود دارد که باید با مشارکت مردم واعتماد به قدرت مردم مجاهدانه در این راه گام برداشت. 

همچنین در این مجمع فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمنان با هر توطئه ای در تلاش اند تا مردم را از ارزش ها و باورهای دینی دور کنند افزود: مردم همیشه در صحنه انقلاب باید با بصیرت و پیروی از رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب این توطئه های ننگین را نقش برآب کنند.
 
سردار محمد عبدالله پور گفت: مجمع بسیج استانی سپاه قدس گیلان در تلاش است تا با هدف بهره گیری هرچه بیشتر  از بسیجیان اندیشه ورز و صاحب نظر و با ساماندهی کارگروه های تخصصی و موضوعی در پیشرفت و تعالی روز افزون جامعه گام بردارد.
 
وی به هفته درختکاری اشاره کرد و گفت: توجه به محیط زیست و منابع طبیعی نباید مختص به یک روز خاص باشد و اقدامات به صورت سمبلیک اجرا شود بلکه باید به محیط زیست گیلان بیش از پیش و در همه زمان توجه شود.
 
سردار محمد عبدالله پور تصریح کرد: توجه مسولان به محیط زیست و اعلام آمادگی سپاه و بسیج 2 موضوع مورد بحث این مجمع است و چگونگی دفن اصولی زباله ها و احیای مجدد رودخانه های گوهر رود و زرجوب  در دستور کار اندیشمندان و اندیشه ورزان بسیجی این مجمع قرار دارد.
 
 
 
 
 
 انتهای پیام/م.ع
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.