مدیر جهاد کشاورزی خلخال گفت: میوه و اقلام ضروری شب عید در شهرستان خلخال تامین می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هادی ذبیحی افزود: با توجه به نزدیکی ایام مبارک نوروز و گردشگرپذیری شهرستان در ایام عید، بازار خلخال با رشد تقاضا برای مصارف اقلام و کالاهای اساسی روبرو می باشد.

وی گفت: هماهنگی های لازم در خصوص تامین میوه شب عید (سیب و پرتقال )صورت گرفته و در روزهای پایانی سال، در مراکز تعیین شده طبق روال سال های گذشته توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی خلخال با اشاره به دیگر اقلام مورد نیاز افزود: که توزیع برنج هندی به میزان 30 تن در فروشگاه رفاه و 35 تن در واحدهای صنفی منتخب خرده فروشی شهر و مراکز بخش با قیمت 38000 ریال، به ازای هرکیلوگرم آغاز شده است .

ذبیحی از آمادگی مدیریت جهاد کشاورزی برای تامین کالای شکر و گوشت مرغ منجمد، جهت واحدهای صنفی متقاضی با معرفی اتاق اصناف خبر داد و افزود: اعمال امور نظارتی و بازرسی بر روند سلامت و صحت عرضه، در چهارچوب مقررات بعهده ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان می باشد.

وی تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد هر کیلوگرم 5 هزار 900 تومان تعیین شده و در صورت تامین گوشت منجمد و شکر، قیمت این اقلام نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: میوه شب عید با همکاری اداره تعاون روستایی، و با نظارت مستقیم جهاد کشاورزی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.