اینستاگردی؛

دلنوشته مجری مشهور برای شهید همت + عکس

مژده لواسانی پستی را درصفحه اینستاگرامش به شهید همت اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید ابراهیم همت در 17 اسفند سال 62 در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید. به همین مناسبت مژده لواسانی مجری رسانه ملی با انتشار دلنوشته ای در صفحه اینستاگرامش یا این شهید را زنده کرد و از نامگذاری برنامه اش به نام جزیره مجنون که محل شهادت شهید همت می باشد خبر داد.
 
لواسانی نوشت:
"یک روز، به جذبه‌ی چشمهای شما در زندگی ام دچار شدم. از همان روز بود که قهرمان همه‌ی روزهای زندگی ام شدید. از همان روز که دلم گره خورد به جزیره‌ی مجنون و عملیات خیبر و سرداری که چون حسین بی سر ماند و من بی سر و سامان‌تر از همیشه، به چشمانش دخیل بستم و حالا سالهاست که در روز و شب‌های به بن بست خورده‌ی زندگی ام به فریادم می رسید، حالا سالهاست مهمترین نذر من شده اید و معجزه می کنید... روز شهادتتان بر حسین ع. مبارک! که راهش با شما، غریب نماند. سردار بی سر.
 
تکمله:
 
اسم "جزیره‌ی مجنون" رو برای برنامه، به عشق و احترام به شهیدهمت انتخاب کردم و پیشنهاد دادم و خدا خدا می کردم که همین اسم انتخاب بشه که به لطف مدیر گروه محترم و تهیه کنندگان خوبمون، همین هم شد. جزیره‌ی مجنون محل شهادت شهید همت است که با شهادتش این منطقه برای ما تثبیت و حفظ شد.اجرای جزیره‌ی مجنون تقدیم به شهید همت و همه‌ی اهالی جزیره‌ی مجنون است. باشد که قبول افتد."
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار