پیروانی: فوتبال ایران نیمه حرفه ای هم نیست

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: به نظر من اطلاق صفت حرفه ای به فوتبال ایران اشتباه است زیرا فوتبال ایران در حال حاضر حتی نیمه حرفه ای هم نیست.

غلامحسین پیروانی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت تیم فجر سپاسی اظهار کرد: تیم ما از داشتن یک مهاجم گلزن محروم است، جذب عالیشاه و نوراللهی دو بازیکن سرباز تیم تراکتورسازی به دلیل وجود موانع قانونی منتفی شد و اکنون تیم فجر با حمایت نشدن از سوی مسئولان تبدیل به تیمی سردرگم و بلاتکلیف شده است.


وی با اشاره به مشکلات مالی تیم فجرسپاسی در فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک گفت: به نظر من نسبت دادن صفت حرفه ای به فوتبال ایران اشتباه است زیرا فوتبال ایران در حال حاضر حتی نیمه حرفه ای هم نیست.در ابتدای فصل قرار بود بازیکنی با تیم ما قرارداد امضاء کند اما به دلیل اینکه باشگاه فجر توانایی پرداخت 40 میلیون تومان مبلغ درخواستی این بازیکن را نداشت، وی با نفت مسجد سلیمان به توافق رسید و در ترکیب نفت برابر تیم ما دو گل به ثمر رساند.

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز ادامه داد: به اعتقاد من فدراسیون فوتبال باید از شرکت تیم های لیگ برتری و دسته اولی که شرایط مالی مناسبی ندارند ممانعت به عمل بیاورد، برخی می گویند در این صورت رقابت های لیگ برتر و دسته یک به تعطیلی کشیده می شود اما نظر من این است که اگر این رقابت ها موقتا تعطیل شوند بهتر از وضعیت نه چندان جالب کنونی است.

وی افزود: دروغ گویی به بازیکنان و مربیان هنگام عقد قرارداد از نظر اخلاقی صحیح نیست و باید مطالبات آنان به طور کامل پرداخت شود.

پیروانی در پایان با اشاره به دیدار امروز تیم های فجرسپاسی و بادران تهران در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول عنوان کرد: تیم بادران اکنون در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و از امکانات بسیار بهتری نسبت به تیم فجر برخوردار است بنابراین من پیش بینی می کنم ما در مقابل این تیم بازی سختی در پیش داشته باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار