پیروانی: فینال تیم های انتهای جدولی را واگذار کردیم/ فصل بعد در فجر نمی مانم

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گفت: دیدار با نفت مسجد سلیمان فینال تیم های انتهای جدولی لیگ دسته یک بود که متاسفانه تیم ما در نهایت نتیجه را به حریف واگذار کرد.

غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار روز گذشته تیم های فجر شهید سپاسی و نفت مسجد سلیمان که با پیروزی سه بر یک تیم نفت به پایان رسید اظهار کرد: به نظر من این بازی فینال تیم های انتهای جدولی لیگ دسته یک بود که متاسفانه تیم ما در نهایت نتیجه را به حریف واگذار کرد، ما از نبود چند بازیکن کلیدی تیم مان لطمه خوردیم و امیدواریم در بازی های آینده بتوانیم از این بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به عملکرد تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: متاسفانه تمام گل هایی که تیم های ایرانی در آسیا دریافت کردند از روی ضربات شروع مجدد و کرنرها بود، در دیدار استقلال و الاهلی شرایط به گونه ای رقم خورد که آبی پوشان نتوانستند اهداف تاکتیکی مربی خود را در زمین پیاده کنند.

سرمربی تیم فجر سپاسی ادامه داد: تیم پرسپولیس نیز در دیدار با الهلال می توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد و برتری خفیف خود را حفظ کند که متاسفانه با تعویض های اشتباه برانکو ایوانکوویچ به تساوی رضایت داد.

وی افزود: امیدوارم نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دیدارهای آینده خود نتایج بهتری کسب کرده و به مراحل بالاتر این رقابت ها صعود کنند.

پیروانی در پایان در مورد مشکلات مالی باشگاه فجر سپاسی عنوان کرد: مسئولان استانداری فارس قول داده اند به تیم ما کمک کنند که اگر این کار انجام شود باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در تیم می شود، بودجه باشگاه ما اندک است و ناگهان پنجاه میلیون تومان میان سی نفر تقسیم می شود، بنابراین نمی توان انتظار زیادی از بازیکنان داشت و من نیز فصل آینده در تیم فجر سپاسی نمی مانم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار