سیستان و بلوچستان بیشترین تعداد مدیر زن را در کشور دارد.

بیشترین تعداد مدیران زن کشور در سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده گفت : استان سیستان و بلوچستان بیشترین تعداد زنان در عرصه مدیریت را در کشور  دارد .

دکتر فهیمه فرهمند پور در کارگاه ارتقاء مدیریت و توان افزایی زنان مدیر و مسئول استان که در استانداری برگزار شد ، هدف از برگزاری این کارگاه را هم افزایی و ایجاد حساسیت نسبت به توانمندیها زنان و نقش آنان در جامعه عنوان کرد .

وی با بیان اینکه بانوان باید ضمن باور و اعتماد به توانمندیهای خود نسبت به ارتقا آن تلاش نمایند،اظهارداشت : نظام جمهوری اسلامی ظرفیتهای بی نظیری را برای جامعه زنان فراهم نموده است بطوری که وضعیت زنان نسل امروز با زنان دو نسل قبل قابل مقایسه نیست .

فرهمند پور مشاور وزیر کشور در امور بانوان افزود: با وجود پیشرفت های چشم گیری که در رابطه با ارتقاء نقش زنان بعد از انقلاب صورت گرفته هنوز هم در این زمینه نیازمند تلاش هستیم .

وی خاطر نشان کرد: از تعداد 1058 بخشدار در سطح کشور حدود 60 نفر بخشدار زن و از تعداد 430 نفر فرماندار در سطح کشور تنها 3 فرماندار زن هستند که این آمار نشانگر حضور بسیار کم بانوان در پستهای مدیریتی و فاصله داشتن با اصل توانمندی زنان در عرصه های مدیریتی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار