نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اظهارات وزیر راه و شهر سازی در کنفرانس مدیریت شهری اتهام های زیادی به مدیریت شهری وارد کرد که باید در جای مناسبی به آن‌ها پاسخ داد.

اظهارات وزیر راه اتهام به مدیریت شهری بودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،؛مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در سیصد و سی وششمین جلسه علنی شورای شهر اظهار داشت: در چند روز گذشته رخدادهایی را شاهد بودیم که قابل توجه است، در حال حاضر در هفته درختکاری قرار داریم و در این چند روز که به دست رهبری معظم و مسئولان نظام درخت‌هایی کاشته شد و مسئولان این روز را گرامی داشتند، امیدواریم همه به حفظ محیط زیست اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: روز گذشته کنفرانس مدیریت یکپارچه شهری در تهران برگزار شد که تعدادی از اعضای شورای شهر و مسئولان شهری در آن حضور داشتند، امیدواریم برگزاری این کنفرانس به شکل گیری مدیریت یکپارچه شهری کمک کند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: وزیر راه و شهرسازی در ابتدای کنفرانس مدیریت یکپارچه شهری صحبت‌هایی کردند که البته در مواردی درست بود اما در موارد زیادی به مدیریت شهری  اتهام وارد شد که باید در جای مناسبی به آن‌ها پاسخ داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار