مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه این آمادگی را داریم که در آینده نزدیک راه‌اندازی پروازهای نجف و دوبی انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در خصوص برنامه برای راه‌اندازی پروازهای جدید افزود: اگرچه راه‌اندازی پروازها بنا به درخواست شرکت‌های هواپیمایی است، اما این آمادگی را داریم که در آینده نزدیک راه‌اندازی پروازهای نجف و دوبی را داشته باشیم.
بیاتی در خصوص عدم فعالیت شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در کرمانشاه نیز یادآوری کرد: این شرکت به خواست خودش فعالیتش را در کرمانشاه تعطیل کرد و به نظر می‌رسد دلیل آن به مشکلات خود کشور ترکیه بازگردد.

وی گفت: آمادگی داریم از هر شرکتی که قصد برقراری پرواز داشته باشد استقبال کنیم و این امر بسته به عرضه و تقاضا برای پرواز خود شرکت‌ها دارد.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه تاکید کرد: هم اکنون از 40 درصد ظرفیت فرودگاه کرمانشاه استفاده می‌کنیم و ظرفیت کافی برای افزایش پروازها وجود دارد.

بیاتی در خصوص راه‌اندازی کارگو در فرودگاه کرمانشاه نیز اظهار کرد: مجوز کارگو اخذ شده و اگر پروازهای خارجی برقرار شود، برنامه داریم کارگو را برقرار کنیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.