بیش از ۱۸ هزار دانش آموز استان همیار پلیس هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جانشین فرمانده انتظامی استان امروز در همایش آماده باش همیاران پلیس گفت : ۱۸ هزار و ۶۰۰ استان همیار پلیس اند و بر اساس ارزیابی‌ها همیاران پلیس در کاهش حادثه‌ها نقش به سزایی داشته اند.
 
سرهنگ امیری شعار سال ۹۶ همیاران پلیس را " پرهیز از خطر، آرامش در سفر" بیان کرد گفت: با توجه افزایش تردد و مسافرت ها، این همایش در آستانه نوروز تاثیر بسزایی در کاهش تلفات و حادثه‌ها خواهد داشت.
 
وی اضافه کرد : بی توجهی راننده‌ها بیشترین عامل تصادفات است که دقت همیاران پلیس می‌تواند تا حدود زیادی از این سوانح رانندگی بکاهد.
 
رئیس بازرسی پلیس راهور استان هم با بیان اینکه حوادث رانندگی در سال اول اجرای طرح همیار پلیس یعنی از سال ۸۵، کاهش چشمگیری داشته است گفت: همین موضوع موجب استمرار و ادامه این طرح شده است.
 
سرهنگ تقی خانی با بیان اینکه حوادث جاده‌ای یکی از پنج عامل مرگ و میر در دنیا است افزود: عامل انسانی علت ۷۰ درصد از سوانح رانندگی است.
 
معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان هم گفت : دانش آموزان با آموزش و یادگیری مهارت‌های اجتماعی آماده ورود به جامعه می‌شوند.

طاهر خانی اضافه کرد: یادگیری قوانین و مهارتهای اجتماعی از عوامل پیشگیری بروز حوادث و تلفات جاده ایست.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار