از 300 فعال کانون های فرهنگی – هنری مساجد گیلان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی– هنری مساجد گیلان با اعلام این خبر گفت: از 300 فعال، مدیر، رابط، کتابدار، خادم و ائمه جماعت مساجد گیلان قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم که روز گذشته در مجتمع فرهنگی- رفاهی شهید مطهری انزلی برگزار شد با بیان اینکه مساجد پایگاه نشر ارزش های اسلامی است، گفت: در زمانی که دشمنان هویت فرهنگی و دینی جوانان را نشانه  گرفته اند باید با برنامه های جذاب و نوین زمینه های حضور جوانان و نوجوانان را در مساجد بیشتر فراهم  کرد.

آیت الله زین العابدین قربانی افزود: مساجد نباید فقط محلی برای اقامه نماز و برپایی مراسم عزاداری و مولودی باشد بلکه همان طور که در اسلام تاکید شده است، باید کارکردهای فرهنگی و اجتماعی مساجد را احیا کرد تا هجمه های فرهنگی دشمنان خنثی شود.

محمدعلی نجفی، استاندار گیلان هم با تاکید بر استفاده از کارکرد تبلیغی مساجد گفت: باید از این کارکرد برای تببین دستاوردهای نظام بیشتر استفاده کرد، تا تبلیغات مسموم دشمنان بی اثر شود.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز گفت: می توان با زبان هنر زمینه جذب بیشتر جوانان و نوجوانان را در مساجد فراهم کرد.

سردار محمدعلی حق بین، فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان هم گفت: با اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی در مساجد وحدت بین مسلمانان محکم تر می شود.

در پایان از تمبر عالمان گیلانی و همچنین تمبر و کارت پستال کانون مساجد گیلان رونمایی شد.
 
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.