زمانی گفت: به نظر من اگر اعتراضی هست باید کادر فنی این مسأله را به مدیر عامل گزارش دهد، نه بازیکنان!

بهتر است در استقلال شاهد اعتراض و تحریم نباشیم/ اگر اعتراضی هست کادر فنی اعلام کند نه بازیکنان!حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه گفته می‌شود تمرین نکردن بازیکنان استقلال به دلیل تحریم و صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان بوده است گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنان تمرین را تحریم کرده باشند و من این مسأله را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب چرا که تا به این لحظه هنوز گزارشی بابت تحریم در هیأت مدیره به ما ارائه نشده است، بنابراین تنها مسائل داخلی بوده و اینکه گفته می‌شود درست نیست و تنها صحبت‌های طولانی مدت کادر فنی باعث شده زمان تمرین بازیکنان به پایان برسد. از طرفی اینکه گفته می‌شود تمرین نکردن به دلیل صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان بوده، نیز صحت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: از طرفی باید بگویم اگر هم قرار است اعتراضی صورت بگیرد این موضوع باید ابتدا به مدیر عامل گزارش داده شود، آن هم نه از سوی بازیکنان، بلکه کادر فنی باید پیگیر هر گونه مشکلی باشد.

عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص پرداختی‌های بازیکنان استقلال گفت: امسال تنها سالی است که باشگاه استقلال توانسته به تعهداتش عمل کند و خوشبختانه اکثر بازیکنان 50 در صد مطالبات و یا حتی بیشتر از 50 درصد دریافتی داشته‌اند.

به این ترتیب باشگاه استقلال مشکلی در پرداختی‌ها نداشته و به نظر من بهتر است در باشگاه همچون استقلال قدمت 71 ساله دارد و دولتی محسوب می‌شود، شاهد اعتراض و یا تحریم نباشیم و ما نیز در صدد هستیم پس از ارائه گزارش‌های لازم، نسبت به پرداختی‌های بازیکنان اقدام کنیم.

زمانی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود 6، 7 بازیکن استقلال در فصل آتی سرباز هستند افزود: ما در تیم‌مان بازیکنان سرباز نداریم و تمامی بازیکنان دانشجو هستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
یه ایرانی
۱۹:۵۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
آقایی وزیر چرا به اعتراض هوادارا رو به مدیریت باشگاه نتایج ضعیف و جانب داری بعضی رسانه ها ملی از تیم خاص و به بیعدالتی های شده چرا عکس عملی نشون ندادید ماهوادارا واقعا این تیمو دوستداریم و همون اندازه تیم رقیب ترفدار داره این تیمم داره چرا واقعا. بیشترین افتخارات رو تو عرصه بین الملل این تیم داره پس نابود کردن این تیم نه تنها به ضرر تمام عرصه های ورزشی هست و هم تو ریکینگ جهانی فوتبال هم برای ایران صورت خوشی نداره
آخرین اخبار