پشت‌خط زن تیم والیبال پیکان گفت: شادی برای رسیدن به فینال کافی است و از حالا به بعد باید به دیدار فینال فکر کنیم.

غفور: باید به بازی فینال فکر کنیم/ در ارومیه بد بودیمامیر غفور در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی در دیدار با تیم شهرداری ارومیه و راهیابی به فینال این رقابت‌ها گفت: این دیدار از نظر كیفی در سطح خوبی نبود زیرا هر دو تیم در تلاش بودند كه برنده باشند و فقط به همین موضوع فگر می‌كردند.

وی ادامه داد: در ارومیه عملكرد خوبی نداشتیم و بازی را واگذار كردیم.در تهران هر دو تیم استرس زیادی داشتند و این را می‌شد در عملكرد تك تك بازیكنان دید. 

وی با تشكر از حضور هواداران كاشانی در این دیدار گفت: از مردم كاشان كه همیشه من را حمایت كردند تشكر می‌كنم. امیدوارم این شهر در سال‌های آینده در والیبال تیم‌داری كنند.

غفور افزود: امروز برای این پیروزی و راهیابی به فینال خوشحالی می‌كنیم. اما این خوشحالی باید زود تمام شود و از فردا به دیدار فینال فكر كنیم و برای كسب نتیجه در دیدار با بانك سرمایه خود را آماده كنیم.

پشت خط‌زن ملی‌پوش پیكان در پایان گفت: كار ما بی‌شك در دیدار با تیم بانك سرمایه سخت است اما ما برای قهرمانی به میدان می‌رویم. من واقعا دوست دارم قهرمانی در لیگ را تجربه كرده و طلسم‌شكنی كنم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار