اصفهان؛

ورزش استان اصفهان در سطح کشور نمونه است

رئیس فدراسیون گلف گفت: ورزش استان اصفهان در سطح کشور نمونه است و باید از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان این استان تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیکاووس سعیدی در مجمع انتخاباتی هیأت گلف استان اصفهان که امروز برگزار شد، در جمع اعضای مجمع اظهار کرد: با رأی اعتمادی که اعضای مجمع هیأت گلف استان داشتند، فرهاد رحیمی برای ریاست هیأت انتخاب شد و باید از پشتوانه اعتماد انجام شده استفاده کند.

وی با بیان اینکه هیأت گلف استان اصفهان باید حرکت پرشتابی را آغاز کند، یادآور شد: کار رحیمی سخت است زیرا حمید کریمی در مدت سرپرستی هیأت، به اندازه چند سال کار کرد و با برنامه محوری عملکرد موفقی داشت. 

رئیس فدراسیون گلف ادامه داد: رئیس جدید هیأت گلف استان اصفهان نیز باید با نیروی جوانی و خلاقیت، به گلف استان اصفهان کمک کرده تا این رشته در سطح کشوری سرآمد شود.

وی تصریح کرد: ورزش استان اصفهان در سطح کشور نمونه است و باید از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان این استان تقدیر کرد.

سعیدی با بیان اینکه اساس کار ما آموزش و ارتقای سطح فنی این رشته است، تأکید کرد: در کنار توجه به زیرساخت‌های مورد نیاز رشته به عنوان اولویت پیش روی ماست و از ابتدای سال آینده یک مربی طراز اول استرالیایی خواهیم بود.

به گفته این مقام مسؤول، نخستین دوره مسابقات جام صلح و دوستی با هماهنگی کنفدراسیون گلف و با موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، 15 تا 20 اردیبهشت‌ماه 96 به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که پنج کشور خارجی تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به المپیکی شدن رشته گلف یادآور شد: هدف گذاری برای 2020 و کسب یک سهمیه است و تلاش می‌کنیم به این مهم دست یابیم.

رئیس هیأت گلف استان اصفهان نیز گفت: با هدف‌گذاری صحیح و شفاف، چشم‌انداز خوبی برای گلف استان پیش‌بینی می‌کنیم.

فرهاد رحیمی اظهار کرد: برنامه‌محوری یکی از اصول اولیه مدیریت است که در هیأت گلف نیز به آن پایبند خواهیم بود.

 برای مجمع انتخاباتی هیأت گلف، چهار کاندیدا ثبت‌نام کرده‌ بودند که با کنار کشیدن سه نفر دیگر، رحیمی تنها کاندیدای هیأت بود که با کسب 1 رأی از مجموع 16 رأی مأخوذه ریاست هیأت را به خود اختصاص داد؛ با توجه به تک کاندیدا بودن هیأت، وجود 5 رأی سفید، در نوع خود جالب‌توجه بود و رئیس فدراسیون نیز در صحبت‌هایش به آن اشاره کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.