رقابت های لیگ ووشوی بزرگسالان گیلان با قهرمانی تیم فومن پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در مسابقات لیگ ووشوی قهرمانی بزرگسالان گیلان، زبده ترین تیم های این رشته از شهرهای مختلف این استان حضور داشتند که به صورت دوره ای و متمرکز با هم به رقابت پرداختند.

سعید علیپور افزود: در پایان این رقابت ها تیم ووشوی فومن موفق شد با برتری برابر رقبای خود و کسب بیشترین امتیاز عنوان قهرمانی استان گیلان را به خود اختصاص دهد.

وی یادآور شد: همچنین تیم هیات ووشوی رودبار در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت و تیم ووشوی شائولین رشت نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان گفت: در هفته پایانی این رقابت ها که به صورت متمرکز در رشت برگزار شد، در حساس ترین بازی، تیم های ووشوی رودبار و شائولین رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم رودبار موفق شد با نتیجه 5 بر 4 حریف خود را شکست دهد تا مقام نائب قهرمانی گیلان را کسب کند.

علیپور تصریح کرد: در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر لیگ ووشوی بزرگسالان استان گیلان لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر نیز لوح و مدال قهرمانی اهدا شد.

در استان گیلان بیش از یک هزار و 300 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی ووشو در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
 
 
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.