طرح رونق یکی از موفق ترین طرح ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه صنایع کوچک و متوسط است.

اختصاص 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های کوچک اقتصادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون وزیر صنعت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور امروز در مراسم افتتاح دو طرح خدماتی در شهرک صنعتی سبزوار با بیان این مطلب گفت: از ابتدای امسال حدود 9 هزار میلیارد تومان به بنگاه های کوچک و متوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی از طریق سامانه بهین یاب تسهیلات واگذار شده است.
او با بیان اینکه تاکنون 19 هزار و 965 پرونده به بانکها توسط کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شده گفت: 12هزار و 679 پرونده منجر به عقد قرار داد با بانکها شده اند که از این میزان 12هزار و 460 پرونده تسهیلات دریافت کرده اند.
علی یزدانی در خصوص نواحی و شهرک های صنعتی سبزوار نیز گفت: بزودی در بخش های روداب و ششتمد سبزوار و روستای نوده انقلاب خوشاب نواحی صنعتی ایجاد می شود تا سرمایه گذاران بتوانند از مزایای این نواحی در دریافت تسهیلات ارزات قیمت و معافیت های مالیاتی بهره مند شوند.
رئیس شهرک های صنعتی سبزوار نیز گفت: برای افتتاح دو طرح خدماتی شامل آسفالت خیابان های شهرک صنعتی شماره دو به متراژ 118 هزار مترمربع حدود 576 میلیون تومان و گازرسانی به این شهرک حدود 850 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.