مجوز تاسیس ۳ رشته‌ کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های لرستان

وزیر علوم گفت: در زمینه‌های گردشگری، محیط زیست و شیلات مجوز اصولی برای تاسیس مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های لرستان صادرشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد فرهادی عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: حوزه‌های آموزش عالی در لرستان دارای 2 دانشگاه بزرگ و تعدادی واحدهای وابسته به آن از قبیل دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، پیام نور و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی غیردولتی و غیر انتفاعی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه لرستان دانشگاه معتبر و خوبی است، افزود: در دانشگاه‌های استان  بیش از 100 هزار دانشجو وجود دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه استان لرستان در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی و شیلات دارای ظرفیت‌های خوبی است عنوان کرد: نیاز است رشته‌های مرتبط با این حوزه‌ها در دانشگاه‌های استان تاسیس شوند بنابراین هم در زمینه رشته‌های گردشگری و هم شیلات مجوز اصولی در مقطع کارشناسی ارشد داده شده است.

 وی تصریح کرد: در زمینه های گردشگری،  محیط زیست و شیلات مجوز اصولی برای تاسیس  مقطع کارشناسی ارشد داده شده و مقدماتی باید فراهم شود تا پذیرش دانشجو صورت گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.