با حضور وزیر علوم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد شدن به خرم‎آباد / افتتاح آزمایشگاه تخصصی دانشکده کشاورزی

محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از وارد به این شهرستان؛ آزمایشگاه تخصصی دانشکده کشاورزی خرم‌آباد را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دقایقی پیش وارد این شهرستان شد و از اهداف سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان لرستان می‎توان به بهره‌برداری از پروژه گازرسانی دانشگاه لرستان، افتتاح آزمایشگاه مرکزی شماره 2 دانشکده کشاورزی و افتتاح بیمارستان تخصصی دامپزشکی در سایت کمالوند خرم‎آباد اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد شدن به خرم‎آباد / افتتاح آزمایشگاه تخصصی دانشکده کشاورزی

گفتنی است، افتتاح چند پروژه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه لرستان و افتتاح پروژه گازرسانی به دانشگاه لرستان از دیگر برنامه‎های سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان لرستان است.

شرکت در جلسه شورای اداری استان لرستان از دیگر برنامه‎های محمد فرهادی در سفر به استان لرستان است.



افتتاح آزمایشگاه تخصصی دانشکده کشاورزی

آزمایشگاه تخصصی شماره ۲ دانشگاه لرستان با حضور وزیر علوم در دانشکده کشاورزی خرم‌آباد افتتاح شد. 


آزمایشگاه تخصصی شماره 2 دانشگاه لرستان صبح امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان استانی در دانشکده کشاورزی خرم‌آباد افتتاح شد.

جهان شیر شاکرمی رئیس دانشکده کشاورزی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آزمایشگاه که امروز افتتاح شد بخشی از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان است که حدود هزار  مترمربع زیربنا دارد.

وی افزود: مکانی که این آزمایشگاه احداث‌شده در سنوات گذشته هشت دستگاه واحد مسکونی بود که به‌نوعی متروکه شده بود، واحدهای مسکونی تعمیر و تبدیل به سایت تحقیقاتی شد.

رئیس دانشکده کشاورزی خرم‌آباد بابیان اینکه حدود 700 میلیون تومان برای احداث این آزمایشگاه هزینه شده است عنوان کرد: در این آزمایشگاه تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای نصب‌شده و دو ساختمان نیز تبدیل به مهمانسرا برای دانشگاه شده است.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.