مدیر اجرایی ششمین کاروان نذر کتاب و عضو انجمن مهر امید گفت: این کاروان به روستای تازه کند شریف آباد شهرستان اردبیل عازم شد و حدود 50 جلد کتاب به مدرسه زنده یاد احمد بایرامی کتاب اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فینا عباسی نیا با اشاره به اینکه نوار کاروان‌های نذر کتاب انجمن مهر امید به مرور به سمت تکمیل شدن حرکت کند؛ ادامه داد: کاروان نذر کتاب ابتکاری از انجمن مهر امید بود که در قالب این کاروان، به مدارس و مساجد مناطق محروم و کم برخوردار کتاب اهدا می شود تا در راستای توسعه فرهنگی گام برداریم.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است که کاروان‌های نذر کتاب را محدود به بازه زمانی خاصی نکنیم بلکه در طول سال این برنامه را برای مناطق کم برخوردار و محروم انجام دهیم، اولین کاروان را در سال 94 راه اندازی کردیم و تاکنون به روستاها و مناطق کم برخوردار شهرستان های اردبیل، نمین و بیله سوار کتاب اهدا کرده ایم.

وی با بیان اینکه هدف ما دسترسی آسان به کتاب‌های غیر درسی در مناطق محروم و کم برخوردار است، افزود: با این کار می‌توان دانش‌آموزان و حتی مردم روستاها و مناطق محروم را به کتابخوانی ترغیب کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.