سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر از راه اندازی فرهنگسرای بزرگ این شهرستان با تخصیص اعتبار مصوب از سوی شورای راهبردی در سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ پریسا مصطفایی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر گفت: ساخت فرهنگسرای بندر ماهشهر که سال 84 کلنگ زنی شد، به مدت 12 سال به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده بود.

وی افزود: این پروژه در سال جاری پس از سال ها انتظار به پیشرفت فیزیکی حدود 80 درصد رسیده است که انتظار می رود با تامین اعتبار از شورای راهبردی شهرستان، این طرح در سال جدید بهره برداری شود.

مصطفایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان تصویب 4 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شورای راهبردی شهرستان برای تکمیل فرهنگسرای ماهشهر، بیان داشت: بر اساس مذاکرات انجام شده با فرماندار شهرستان ماهشهر و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، تخصیص این اعتبار برای تکمیل این فرهنگسرا تصویب شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر در ادامه سخنانش با تشریح امکانات پیش بینی شده در این فرهنگسرا، اذعان کرد: این فرهنگسرای 3 طبقه با مساحت 3 هزار و 800 متر مربع دارای گالری، پلاتو، غرفه های فرهنگی، سایت اداری، کافه تریا، اتاق بازیگر و سالن نمایش 350 نفره می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ مکان فرهنگی برای فعالیت های هنری و فرهنگی در شهرستان در نظر گرفته نشده است، پس از پیگیری این اداره مبلغ 1 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت محل نمایش آثار هنرمندان در سال جدید جنب اداره فرهنگ و ارشاد در زمینی به مساحت 70 مترمربع از محل شورای راهبردی شهرستان مصوب شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.