ثبت نام اینترنتی برای اسکان فرهنگیان در مدارس خراسان رضوی در نوروز امسال آغازشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا نجاتی مهر دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعداد هزار و ۱۱۷ مدرسه با ۱۲ هزار و ۳۱۰ کلاس برای مسافران نوروز امسال آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه خدمات کلاس‌ها امسال در سه گروه ویژه، الف. و ب. درجه بندی شده افزود: بالاترین خدمات دهی به مسافران فرهنگی در کلاسهای گروه ویژه است و همه امکانات گروه الف. را علاوه بر تخت دارند.

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کلاسهای درجه الف. با امکاناتی شامل فرش، تلویزیون، یخچال، پتو و کلیه امکانات خواب، وسایل گرمایشی و سرمایشی به صورت اختصاصی و نیز حمام و آشپزخانه به صورت مشترک در حیاط مدرسه هستند.

نجاتی مهر افزود: کلاسهای درجه ب. نیز دارای امکاناتی شامل فرش، پتو و همه امکانات خواب، وسایل گرمایشی و سرمایشی به صورت اختصاصی و نیز حمام، آشپزخانه، یخچال و تلویزیون به صورت مشترک هستند.

وی تصریح کرد: با افزایش سطح کیفی و کمی خدمات در مدارس، کلاسهای ج. که صرفا امکان اسکان دارند و دیگر امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال و حمام را ندارند، حذف شده اند.

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: اسکان حضوری فرهنگیان از ۲۶ اسفند ماه آغاز می‌شود و ثبت نام اینترنتی برای رزرو مدارس ویژه فرهنگیان تا ۲۵ اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام//آ. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.