مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از فعالی 46 دهیار زن در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو گفت: در حال حاضر در حوزه بانوان ۵ مدیرکل، ۵ معاون اداره کل و ۴۶ دهیار در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند و در حوزه‌های خود مسئولیت دارند.

وی اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داریم که باید بانوان جامعه ما راه و روش زندگی این بانوی بزرگوار را سرمشق زندگی خود قرار داده و رفتار و منش حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی زندگی خود قرار داده و خانواده خود را بر اساس این ارزشها اداره کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل افزود: دولت برای حضور بانوان در مسئولیتها و به‌کارگیری از ظرفیت بانوان در حوزه‌های مدیریتی اقدامات مناسبی انجام داده و اعتقاد به ظرفیت بانوان برای سپردن مسئولیتهای مدیریتی افزایش داشته است و در حال حاضر استان اردبیل دارای 5 مدیرکل خانم و پنج معاون اداره کل است که در این حوزه از بانوان در سمت فرماندار و بخشدار نیرویی نداریم ولی 46 دهیاز زن در سطح استان اردبیل فعالیت دارند.

محمدلو گفت: برخی از دستگاههای اجرایی استان اردبیل هماهنگی‌ها و تعامل بسیار مناسبی با دفتر امور بانوان و خانواده دارند استان اردبیل دارند که با این تعاملات طرحهای ویژه بانوان برگزار می‌شود که امیدواریم تمام دستگاهها و مدیران دستگاههای اجرایی برای توجه به حوزه بانوان فعالیت خود را با این مجموعه افزایش داده تا سبب ترقی جایگاه بانوان در استان اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از طرحهایی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دفتر امر بانوان و خانواده استان اردبیل اجرایی خواهد شد به منظور ارتقای سلامت بانوان بوده به طوری که طرح غربالگری سلامت بانوان به ویژه در بیماری‌هایی که شیوع آن در بانوان بیشتر مشاهده می‌‌شود در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود تا شاهد ارتقای سلامت بانوان و تحکیم بنیان خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.