معاون امور استان‌‌های سازمان صدا وسیما گفت: پوشش راهیان نور در دستور کار همه شبکه‌های سیما است، شبکه‌های استانی که به طور مشخص در هفت استانی که درگیر موضوع راهیان نور هستند و شبکه‌های سراسری نیز به این موضوع می‌پردازند.

پوشش راهیان نور در دستور کار همه شبکه‌های سیما است
"علی دارابی" معاون امور استان‌‌های سازمان صدا وسیما در گفت‌وگو با   خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمهیدات صدا و سیما برای اردوهای راهیان نور عنوان داشت: مثل هر سال صدا و سیما تدارک گسترده ای دیده است. اخیرا نشستی با هفت نفر از مدیران مراکز استان‌ها داشتیم. 

وی ادامه داد: طی این جلسات و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت گزارش‌هایی در این راستا داریم و ویژه برنامه‌هایی برای آن در نظر گرفتیم و کلیپ و نماهنگ‌هایی برای این منظور ساخته خواهد شد.

دارابی افزود: یکی از موضوعاتی که در گذشته در حوزه رسانه ملی صورت گرفت سریال معراجی‌ها در راستای همین موضوع بود که به موضوع راهیان نور پرداخته شود. در حوزه‌های مختلف صدا و سیما و حوزه سیاسی و استان‌ها به خصوص برنامه‌های گسترده‌ای دارند و این برنامه‌ها از 15 اسفند ماه شروع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پوشش راهیان نور در دستور کار همه شبکه‌های سیما است، شبکه‌های استانی که به طور مشخص در هفت استانی که درگیر موضوع راهیان نور هستند و شبکه‌های سراسری نیز به این موضوع می‌پردازند و شبکه‌های برون مرزی هم این موضوع را در دستور کارشان قرار دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار