رئیس هیئت ورزش‎های همگانی استان اردبیل گفت: در طول سال 95 هیات ورزش های همگانی استان اردبیل توانسته است 802 مورد برنامه را اجرا و عملیاتی نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مرتضی تاج مهر در مجمع عمومی و سالانه هیئت ورزشهای همگانی استان اردبیل گفت: در ارزیابی فدراسیون همگانی، هیات ورزشهای همگانی استان اردبیل تواست رتبه سوم عکس جشنواره ماهیگیری در کشور را بدست بیاورد.

وی به پتانسیل ورزشی شهرستان خلخال نیز اشاره کرد و گفت: خلخال یکی از مستعدترین شهرهای استان در جذب ورزشکار و همچنین جذب مردم به ورزش می باشد که توانسته است بیش از 14مورد برنامه های فرهنگی و ورزشی مختلف را در این شهر اجرا کند.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل در خصوص همگانی کردن ورزش کارمندان دستگاه های اجرای گفت: همانطور که سلامتی یکی از بهترین نعمتهای خداوندی است و از آنجایی که کارمندان ادارات فرصت و وقت مناسبی برای ورزش کردن ندارند توانستیم با مشارکت دستگاه های دولتی برنامه ورزش کارمندان را در طول ساعت اداری برای این قشر زحمت کش فراهم نماییم که تاکنون بیش از 475مورد مسابقه و همچنین ورزش صبحگاهی را برای این عزیزان اجرا نموده ایم.

تاج مهر همچنین از برگزار همایش پیاده روی خانوادگی کشور خبر داد و گفت: در استان اردبیل هر ساله همایش پیاده روی سراسری با شور و شوق خاصی در بین اهالی ورزش دوست اردبیل اجرا می شود و مردم نیز به چنین همایش هایی تمایل زیاد نشان می دهند.

وی افزود: با مشارکت خانواده ها و علاقمندان به کوهروی توانستیم 54 گلگشت خانوادگی در طبیعت همراه با شعار حفظ محیط زیست و جمعت عاری از اعتیاد را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار