رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: تمام تلاش خود را برای حمایت از سرمایه گذاری در مناطق محروم می کنیم.

منصور معظمی،معاون وزیر صنعت و رئیس  سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:باید  برای جبران عقب ماندگی صنایع  داخلی بیشتر تلاش کنیم و امروز نیاز داریم در جهت بازسازی مجتمع های صنعتی وشرکت های داخلی ،کمر همت ببندیم.

وی در ادامه افزود: ایجاد صنایع در مناطق محروم نیاز اصلی کشور است و  درعین حال دسترسی به تکنولوژی های پیشرفته برای کشور حیاتی بنظر می رسد.

معظمی همچنین بر انجام اقدامات مناسب و زمینه سازی جذب سرمایه گذاران در مناطق محروم تأکید کرد و گفت: حضور بخش خصوصی به منظور گسترش صنعت و اقتصاد کشور در این مناطق ضروری است و ما نیز تمام تلاش خود را برای حمایت از سرمایه گذاری در مناطق محروم می کنیم.

رئیس ایدرو با اشاره به عدم تأمین سرمایه مورد نیاز از سمت دولت، اضافه کرد: قانون گذار به سازمان های توسعه ای مانند ایدرو یا پتروشیمی اجازه  داده که جهت تامین منابع مورد نیاز از طریق جذب سرمایه های داخلی و خارجی فعالیت کنند.

وی  با تاکید براینکه سرمایه گذاران نیاز به تشویق برای سرمایه گذاری در مناطق محروم دارند، تصریح کرد: یکی از مهمترین مشوق هایی که در این  جهت اختصاص داده ایم،معافیت های مالیاتی است و قانون گذار مشوق های مالیاتی خوبی  برای  سرمایه گذارانی که وارد این حوزه شوند،قرار داده است.

معظمی در پایان تاکید کرد: به طور حتم سرمایه گذاران ،سرمایه خود را به جایی  می برند که امنیت آن تضمین بالاتری  داشته باشد،از این رو سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران  تمام تلاش خود را برای بالا بردن امنیت سرمایه گذاری  در مناطق محروم به کار بسته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار