رییس دامپزشکی قوچان از نظارت بر تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها و واحدهای پرورش دام و طیور و آبزیان در این شهرستان خبر داد .

حمایت از حقوق مصرف کنندگان در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قدرتی به مناسبت نهم اسفند روز حمایت از حقوق مصرف کننده گفت : دامپزشکی وظیفه تأمین بهداشت دام و کنترل، پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی ، نظارت بهداشتی بر مراکز تولید ، توزیع ، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی و تامین امنیت غذایی جامعه را بر عهده دارد.

قدرتی افزود : نظارت های دامپزشکی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تامین سلامت آن ها و پیشگیری و کنترل بیماری های مشترک خطرناک بین انسان و دام است.

او در پایان گفت: کارشناسان دامپزشکی در جهت تامین امنیت غذایی شهروندان روزانه به صورت تمام وقت از کشتارگاه ها و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بازدید می کنند و با تخلفات برخورد جدی می کنند.
رییس دامپزشکی قوچان از ابتدای سال تاکنون بیش از 3500 مورد بازدید از تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها و واحدهای پرورش دام و طیور و آبزیان به جهت پایش بیماری ها توسط کارشناسان این شبکه صورت گرفته است.
انتهای پیام// ح خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.