باشگاه تراکتورسازی به دلیل شکایت چند بازیکن داخلی به کمیته انضباطی با دردسر جدیدی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛باشگاه تراکتورسازی این روزها با پرونده های حقوقی زیادی در فیفا  مواجه شده و به علت پرداخت نشدن مطالبات بازیکن سابق با محرومیت نقل و انتقالاتی روبرو شده است.

علاوه بر این موضوع، تراکتورسازان به دلیل پرداخت نکردن مطالبات فریرا بازیکن برزیلی سابق خود با مهلت 60 روزه برای پرداخت این طلب از سوی فیفا مواجه شد که این فرصت هم به زودی تمام می شود. براین اساس اگر باشگاه تراکتورسازی در موعد مقرر نتواند بدهی این بازیکن پرداخت کند با کسر 6 امتیازی روبرو می شود. 

شکایت بازیکنان داخلی هم به پرونده های حقوقی تراکتورسازی هم اضافه شده است و این باشگاه در وضعیت بحرانی قرار دارد.

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: پرونده های حقوقی زیادی بابت شکایت بازیکنان داخلی در کمیته انضباطی وجود دارد که باشگاه ها محکوم به پرداخت طلب بازیکنان سابق خود شدند. چند بازیکن داخلی در سالهای گذشته  از تراکتورسازی شکایت کردند اما در حال حاضر پرونده جدیدی بابت شکایت از این باشگاه به کمیته انضباطی ارجاع نشده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال باشگاه تراکتورسازی برای اینکه  با جریمه و کسر امتیاز مواجه نشود باید مطالبات بازیکنان سابق خود را پرداخت کند تا دردسر جدیدی  برای این تیم به وجود نیاید. 

به هر حال مسئولان تراکتورسازی باید برای حل پرونده های حقوقی در کمیته انضباطی و فیفا تدبیری در نظر بگیرد تا با کسر امتیاز مواجه نشود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار