30 میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای چهارمین مرحله از طرح ظفر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در ساری کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از کشف 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای چهارمین مرحله از طرح ظفر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در ساری خبر داد .

وی افزود : هدف از اجرای طرح ظفر 4 برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، اراذل و اوباش، سارقان، خرده ‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت : اقداماتی که در اجرای این طرح انجام می‌شود در رابطه با جغرافیای جرم است که همراه با آن بحث نظم بخشی و ساماندهی حاشیه‌ نشینان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

سردار سید محمود میرفیضی افزود : در این طرح 525 نفر متهم به تهیه و توزیع موادمخدر، معتادان متجاهر، سارقان و متهمان به قاچاق کالا به همراه 17 اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند و 206 واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح ظفر چهار در ساری، 13 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد،گفت: بیش از 30 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق نیز در این طرح شامل لوازم آرایش و بهداشتی، داروهای غیرمجاز، البسه خارجی نامتعارف کشف شد.

سردار میرفیضی از توقیف بیش از 168دستگاه انواع وسیله نقلیه خودرو و موتورسیکلت در اجرای این طرح خبر داد و افزود: در اجرای طرح ظفر افزایش احساس امنیت در جامعه یکی از مهمترین اهداف پلیس است.

وی گفت : هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، افزایش شاخص امنیتی مازندران در آستانه نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی است.

علی ‌رضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز با تقدیر از تلاش نیروهای مخلص انتظامی به واسطه اجرای طرح ظفر در استان، افزود: مازندران از استان‌ های امن بوده که دارای شاخص امنیتی بالایی در کشور است.

وی با بیان اینکه طرح ظفر از طرح‌ های موفق نیروی انتظامی مازندران است، گفت: تداوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مازندران مورد رضایت مردم استان و کشور است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار