دروازه بان سابق تیم استقلال گفت: باشگاه‌های فوتبال ایران نقاط ضعف‌ ساختاری، فنی و مدیریتی دارند که می‌توان برای رفع آنان از باشگاه های آسیایی الگو گرفت.

اختلافات به تیم ملی ضربه زده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با رادیو تهران درباره دیدار‌های نمایندگان کشورمان در جام باشگاه های آسیا گفت: تمام امید ما این است که در آسیا نتایج خوبی کسب کنیم و هنگام پیروزی و موفقیت هم به نقاط ضعف خود فکر کنیم و در صدد حل آن‌ها باشیم زیرا باشگاه‌های ما نقاط ضعف‌ ساختاری، فنی و مدیریتی دارند که می‌توان برای رفع آنان از باشگاه های آسیایی الگو گرفت. به نظرم این ایده آل ترین نتیجه ای است که می توان از جام باشگاه ها کسب کرد.

طالب‌لو درباره مصدومیتش اظهار داشت: با توجه به اتفاقی که در بازی گذشته برایم رخ داد 2 تا 3 هفته از میادین دور خواهم ماند. تا قبل از سال جدید دو بازی داریم البته من در حال تمرین کردن هستم و امیدوارم به این دو بازی برسم اما همه چیز محتمل است.

وی درباره وضعیت باشگاه‌های فوتبال بیان داشت: رکود اقتصادی همه جا وجود دارد. سال گذشته قوانینی وضع شد که طبق آن کمک دولت به باشگاه‌ها کاهش یافت و باشگاه ها ملزم شدند خود درآمدزا باشند. همین موضوع باعث شده تا باشگاه‌ها با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم کنند و فشار بیشتری بر هوادار، مربی و بازیکن وارد شود. نمونه آن استقلال خوزستان است که با وجود تمام مشکلات توانست در اولین بازی خود در جام باشگاه‌ها پیروز شود در واقع آن‌ها با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند.

دروازه بان سابق تیم استقلال خاطر نشان کرد: در بحث ملی نیز اختلافات ساده به تیم ملی ضربه زده است. تمامی این مشکلات امید را برای رسیدن به موفقیت های بزرگ تر کم رنگ می کند. لازم است برنامه ریزی درستی برای رهایی از این مشکلات انجام شود. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار