دبیر علمی جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان را می توان جزء پیشروترین مراکزی دانست که برای همکاری خانه و مدرسه در موضوع بسیار حساس تربیت فرزند شکل گرفته که باید به جلسات آن اهمیت داده شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیومرث جهانگردی دبیر علمی جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان که صبح امروز در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزارشد، گفت: انجمن اولیا و مربیان را می توان به درستی در زمره پیشروترین مراکزی دانست که در سطح بین المللی و البته در کنار انجمن کشورهای دیگر به منظور همکاری خانه و مدرسه در موضوع بسیار حساس تربیت فرزند پایه گذاری شده است.

وی عنوان کرد: سابقه فعالیت های علمی مطالعاتی و اجرایی انجمن اولیا و مربیان ایران است که نشان از پایه ریزی دقیق ساختار این نهاد از همان روزهای نخستین شکل گیری آن دارد.

دبیرعلمی این جشنواره افزود: یکی از فعالیت های مستمری که همیشه در این انجمن پیشرو و مورد توجه است، انتشار مطالب مفید و اثربخشی می باشد که در حوزه تربیت فرزندان با مخاطب قرار دادن اولیا و مربیان منتشر شده است.

وی بیان کرد: انتشارات انجمن اولیا و مربیان تقریبا در بیشتر زمینه های مهم حساس تربیت فرزندان کتاب هایی را به عنوان راهنمای والدین به زیور طبع آراسته و انتشار داده است.

جهانگردی گفت: باید توجه داشت که پیشرفت هایی که در حوزه علم فناوری و ارتباطات صورت می گیرد و به شدت بر جامعه و اعضای آن و همچنین سبک زندگی افراد جامعه اثر گذار است.

وی یادآورشد: پژوهشگران و نویسندگانی که در حوزه تربیت فرزند فعالیت می کنند، نباید نسبت به این تغییرات بی تفاوت نباشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار