نمایشگاه‌های فروش بهاره با تخفیف ویژه شب عید در پارک ارم، حکیمیه، جنب ترمینال خاوران، مصلی امام خمینی (ره) و بوستان ولایت از 11 تا 20 اسفند ماه برگزار می شود.

نمایشگاه‌های فروش بهاره در 5 نقطه از شهر برپا می‌شود
به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه‌های فروش بهاره با تخفیف ویژه شب عید در پارک ارم، حکیمیه، جنب ترمینال خاوران، مصلی امام خمینی (ره) و بوستان ولایت از 11 تا 20 اسفند ماه برگزار می شود.
 
اید شنعه، مدیر عامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در گفتگو با رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه های فروش بهاره در 5 نقطه از شهر تهران همه روزه از 11 تا 20 اسفند، ساعت 9 تا 21  پرپا خواهد شد. شهروندان می توانند با مراجعه به پارک ارم، حکیمیه، جنب ترمینال خاوران، مصلی امام خمینی (ره) و بوستان ولایت محصولات مناسب خودشان را از غرفه ها تهیه کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌ها در هر 5 نقطه با مسئولیت اتاق اصناف تهران برپا خواهد شد، با معرفی اصناف و اتحادیه ها افراد مراجعه و غرفه های خود را دریافت می کنند.
 
مدیر عامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با تاکید بر این که عرضه محصولات با قیمت های بسیار پایین‌تر از بازار عرضه می شود، افزود: مردم با مراجعه به این غرفه ها و خرید از این نمایشگاه ها می توانند با قیمت پایین تر از بازار محصولات شب عید و کالاهایی که مورد نیازشان است را تهیه کنند.
 
شنعه با اشاره به این که بیش از چهار هزار غرفه در این 5 نقطه برپا خواهد شد، یادآور شد: تمام مایحتاج عمومی مردم و وسایل تدارک دیده شده است و نمایشگاه ها از ساعت 9 صبح تا 21 شب حتی در ایام تعطیل برپاست.
 
 گفتنی است؛ نمایشگاه جنوب شرق تهران امسال در فرهنگسرای خاوران برگزار نمی شود و در زمین جنب ترمینال خاوران برگزار خواهد شد، تدارک پارکینگ و امکانات رفاهی برای شهروندان دیده شده است.  از مردم شهرستان تهران بویژه مردم جنوب شرق تهران تشکر می کنم.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.