اجرای دستور العمل بانکی بخشش سود و جرائم دیرکرد، فرصت بسیار مناسبی برای بدهکاران سیستم بانکی است تا با پرداخت اصل بدهی، حساب خود را با بانک ها تسویه کنند.

بخشش سود و جرائم دیرکرد بانکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام گفت: اکنون بانک کشاورزی و بانک تجارت این دستور العمل را اجرا می کنند و افراد بدهکار به این بانک ها می توانند از این فرصت برای تسویه حساب های خود بهره مند شوند.

حیدر نعمتی اظهارکرد: دولت متعهد شده که سود تسهیلات بدهکاران تا سقف یک میلیارد ریال را به بانک ها پرداخت کند و این فرصت با توجه به زمان اجرا که پایان سال 95 است، بهترین زمان برای پرداخت بدهی به سیستم بانکی است.

مدیرعامل امور شعب بانک کشاورزی استان نیز بیان کرد: یک هزار و 300 میلیارد ریال مطالبات غیر جاری مردم به بانک کشاورزی است که در یک هفته اخیر 21 میلیارد ریال از این مطالبات پرداخت شده است.

هوشگ حیدرنژادیان یادآورشد: در صورت مراجعه مردم به بانک کشاورزی و تعیین تکلیف بدهی های معوق خود، 600 میلیارد ریال از مطالبات بانک کشاورزی جذب و در فعالیت های مختلف حوزه کشاورزی استان هزینه خواهد شد.

در این نشست 12 طرح در حوزه های صنعت، کشاورزی و گردشگری مطرح شد که عمده مسائل آنها در خصوص انباشت بدهی معوق، تعیین تکلیف بدهی های سر رسید گذشته، پرداخت تسهیلات و تسریع در صدور مجوز لازم از سوی ادارات مربوطه برای فعالیت آنها بود.

همچنین راه اندازی و فعالیت طرح های گردشگری نظیر باغ پرندگان در دستور کار قرار گرفت.

پیگیری موضوع آب شهرک صنعتی مهران، برق ناحیه صنعتی بدره از دیگر موضوعات مطرح شد.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.