سرمربی استقلال خوزستان گفت: شناخت خوبی نسبت به تیم الجزیره داریم و می دانیم که این تیم با 50 امتیاز در صدر جدول لیگ امارات قرار دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سید اکبر پور موسوی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الجزیره امارات بیان کرد:خوشحالم از اینکه در کشور امارات هستیم و انشالله با کمک هم بتوانیم یک فوتبال خیلی خوب و یک بازی جوانمردانه را ارائه کنیم.

وی افزود: خدا را شکر در بازی اول توانستیم گام محکمی برداریم و سه امتیاز بازی رو کسب کنیم و به امارات آمدیم تا انشالله بتوانیم سه امتیاز دوم رو بگیریم و مدعی اول صعود باشیم.

پورموسوی ادامه داد: شرایط آمادگی مان خیلی خوب است و بعد از برد در بازی اول از لحاظ روحی و روانی درشرایط خیلی خوبی هستیم.تمرینات خوبی در این چند روز در دبی برگزار کردیم و هیچ مصدوم و محرومی هم نداریم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شناختش از الجزیره گفت: شناخت خوبی نسبت به تیم الجزیره داریم و می دانیم که این تیم با 50 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و اختلافش با تیم دوم 9 امتیاز است. 16 برد و 2 مساوی و یک باخت از آمار این تیم در این فصل رقابت های لیگ امارات است و فکر می‌کنم تنها مشکلی که در این بازی باشد، این است که ما نسبت به حریف، بازی‌های بین‌المللی کمتری انجام دادیم و  از لحاظ تجربه کمتر از حریف هستیم اما بازیکنان بزرگی داریم و با سختکوشی می توانیم نتایج خوبی بگیریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار