کمیته امداد به نوعروسان و بانوان مددجو کمک هزینه خرید جهیزیه و به پسران تحت حمایت هدیه ازدواج پرداخت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر گفت:کمیته امداد به نوعروسان و بانوان مددجو کمک هزینه خرید جهیزیه و به پسران تحت حمایت هدیه ازدواج پرداخت می کند.

صفدر امجدیان گفت: سه میلیارد و ۴۶ میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون به ازدواج جوانان مددجو و نیازمند سنقری تخصیص داده شده است.

امجدیان یادآور شد: امسال ۱۷۸ فقره کمک هزینه ازدواج به جوانان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر پرداخت شده است کمک هزینه ازدواج به صورت بلاعوض و تا سقف ۲۰ میلیون ریال به بانوان و نوعروسان مددجو و ۱۰ میلیون ریال به پسران تحت حمایت پرداخت می شود.

به گفته امجدیان طی سال جاری ۱۳۳ نوعروس و ۱۲ بانوی مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه ۲۰ میلیون ریالی و ۳۳ پسر تحت حمایت نیز از هدیه ازدواج ۱۰ میلیون ریالی این نهاد بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه کمک هزینه ازدواج از محل کمک های مردمی و اعتبارات امدادی تامین می شود، اظهار کرد: هم اکنون تعدادی از جوان مددجو در شهرستان سنقر در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند که امید می رود با کمک خیران این جوانان نیز راهی خانه بخت شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با اشاره به اینکه این نهاد باهدف ارتقاء سطح آگاهی زوج های جوان مددجو کارگاه های پیش از ازدواج برگزار می کند، خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره های رایگان ازدواج از دیگر خدمات کمیته امداد به شمار می رود که به جوانان مددجو ارائه می شود.

شایسته ذکر است، هم اکنون سه هزار و ۶۰۰ خانوار مددجو در شهرستان سنقر با جمعیت بیش از هفت هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.