فرماندار شهرستان نمین گفت: بازرسی ها از مراکز عمومی و اماکن حساس شهرستان در ایام نوروز تشدید می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور در جلسه شورای امنیت غذایی شهرستان نمین با اعلام این خبر افزود: در ایام تعطیلات نوروزی و حضور مسافرین و گردشگران در شهرستان، تامین امنیت و سلامت غذایی مردم در صدر اقدامات و برنامه های مدیریتی شهرستان قرار دارد.

وی افزود: سرکشی ها و بازرسی ها از اماکنی و اصنافی مثل عرضه کنندگان موادغذایی، نانوایان و قصابی ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی باید مداوم و مستمر صورت گیرد و سهل انگاری در این راستا از هیچ فردی مورد قبول نیست.

فرماندار نمین همچنین بر بررسی وضعیت سرویس های بهداشتی مدارس و عمومی، نظارت بر کلرزنی مداوم آب و ساماندهی نگهداری احشام در داخل محدوده شهری تاکید کرد.

عبدالعلی پور در ادامه با اشاره به اینکه در سالجاری بیش از 10 هزار مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی روستاهای شهرستان نمین انجام شده است اظهار داشت:731 مورد نمونه برداری میکروبی از آب روستاها برای اطمینان از سالم بودن آب شرب مردم صورت گرفته است.

وی گفت: در طی سالجاری بالغ بر 5/1 تن موادغذایی تاریخ گذشته از اماکن و مراکر نگهداری و عرضه مواد غذایی شهرستان نمین توقیف و جمع آوری شده است.

وی با بیان این مطلب که ارتقای سلامت و بهداشت عمومی مردم باید دغدغه مستمر تمامی مسئولان باشد اظهار داشت: حرکت فعال و برنامه ریزی ادارات و همچنین مشارکت چشمگیر مردم در این عرصه می تواند سرعت افزایش شاخص های بهداشتی و سلامتی شهرستان را افزایش دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار