ارومیه؛

تشکیل جلسه کمیسیون نظارت درمهاباد

یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان مهاباد تشکیل شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ صادق قادری در یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان مهاباد اظهار داشت: باید اسامی اتحادیه های صنفی که در خصوص امورات مربوط به نامه های ارسالی کم کاری می کنند توسط اتاق اصناف پس از تذکر کتبی به دبیرخانه کمیسیون نظارت اعلام شده و در خصوص پروانه های منقضی شده مقرر شد تا پایان بیستم اسفند ماه نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام و نتیجه به صورت مکتوب به دبیرخانه اعلام شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: بنا به پیشنهاد اعضاء کمیسیون مقرر شد به صورت مستمر در هر جلسه کمیسیون شهرستان جهت ارائه عملکرد اتحادیه ها، از رئیس اتحادیه جهت ارائه گزارش دعوت به عمل آید.

وی تصریح کرد: در این جلسه نرخ های پیشنهادی اتاق اصناف و کمیته فرعی نرخ گذاری مربوط به صنف آرایشگران مردانه و زنانه، خشکشویی ها، قالیشویی ها و دستمزد انواع ماشین های سبک و سنگین مطرح و پس از بررسی طبق جداول پیوستی مورد تصویب قرار گرفت.

قادری افزود: به استناد ماده 15 قانون نظام صنفی، اتحادیه های ذیربط مکلف هستند به تمام اعضاء تحت پوشش خود ابلاغ و رسید دریافت کرده تا نرخ های مصوب به صورت تابلو در معرض دید مشتری در محل کسب که برای همگان قابل رویت باشد نصب شود و اتاق اصناف از طریق واحد بازرسی و نظارت اصناف، نسبت به کنترل قیمت های مذکور اقدام لازم معمول کنند.

وی بیان کرد: باید اتاق اصناف با توجه به اهمیت موضوع، نسبت به تشکیل ستاد بازرسی و بازبینی استاندارد های ایمنی در واحدهای صنفی و تولیدی متشکل از ادارات فرمانداری، شهرداری و اتش نشانی و نظارت بر اماکن عمومی و اتحادیه های ذیربط اقدام لازم در اسرع وقت معمول و نتیجه اقدامات در جلسات اتی گزارش شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.