به زودی عملیات کشت 500 هزار گل‌بهاری در شهرستان بجنورد آغاز می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ یوسفعلی رستمی معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد با اشاره به اینکه نشاء گل‌های تزئینی باهدف زیباسازی چشم‌انداز محیط‌های شهری انجام می شود گفت: به‌زودی عملیات کاشت ۵۰۰ هزار شاخه گل در سطح معابر، بلوارها، پارک‌ها، میدان‌ها، لچکی‌ها و گذرگاه‌های اصلی شهر آغاز می‌شود.

یوسفعلی رستمی افزود: گل‌هایی که برای کاشت انتخاب‌شده است از نوع شب بو،بنفشه، مینا، اطلسی همیشه‌بهار است و از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری فضای سبز شهرداری را یاری نمایند.

رستمی گفت: فضای سبز در شهرها با کاشت گل‌های فصلی و دائمی زیباتر خواهد شد که برحسب زمان، کاشت به دو گروه بهاره و پاییزه تقسیم می‌شود.

معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد اظهار داشت: پریوش، جعفری، آهار، ناز آفتابی، فندقی، همیشه‌بهار و کوکب از گروه نشاءهای بهاره و شب بو، بنفشه، مینا، گل‌کلم، قرنفل، کریپسوس و میمون جزو گروه نشاءهای پاییزه هستند.

رستمی گفت: اقدام به پاک‌سازی و رنگ‌آمیزی جداول در سطح شهر همچون سنوات گذشته با نزدیک شدن سال نو عملیاتی شده است.

معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد افزود: حدود 500 هزار متر طول، جدول برای رنگ‌آمیزی داریم که با سه نوع رنگ ترافیکی درجه‌یک جلوه خوبی به زیبایی شهر برای طرح استقبال از بهار خواهد داد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.