باوجود اثبات مضرات نگهداری سگ در خانه، کارشناس شبکه من و تو به‌گونه‌ای مغرضانه و غیرکارشناسی در این باره اظهار نظر می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه من و تو با دعوت از یک به‌اصطلاح کارشناس، برنامه‌ای را به موضوع نگهداری حیوانات خانگی به‌ویژه سگ در خانه اختصاص داد. در این برنامه، کارشناس اظهاراتی را بیان می‌کند که علی‌رغم ادعای وی کاملاً غیرعلمی و غیرکارشناسی است. وی اینگونه بیان می‌کند که:
"باید از نظر علمی به قضیه نگاه کنیم. اگر حیوانات خانگی کثیف و ناقل بیماری هستند پس تا الآن تمام اروپایی‌ها و غربی‌ها مرده باشند. امروز نمی‌توان علم را کتمان کرد. این نهایت نادانی است که بخواهیم علم را کتمان کنیم". 
 
اما در فیلم زیر یک کارشناس واقعی توضیحات کاملا واضح و کارشناسی‌شده‌ای را درباره خطرات و مضرات نگهداری حیوانات خانگی به‌ویژه سگ ارائه می‌دهد که دیدن آن خالی از لطف نیست.





 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
من میخوام برای اولین بار از یک کارشناس شبکه من و تو تشکر کنم! اون هم به این دلیل که خودش به نادونی و جهالت خودش اعتراف کرد. واقعا اینا چی هستن؟کی هستن؟ این زنیکه فکر کرده که همه مثل خودش باید یه زندگی سگی داشته باشن. میخوام به این خانم بگم که مراقبت و نگهداری و استفاده از سگ و بعضی از حیوانات با هم خوابی و هم اتاقی با حیوانات فرق میکنه.سگ حیوان بسیار با وفا و در موقعیت خودش از خیلی از بعضیها بهتره!!! وقتی اسلام میگه سگ نجسه معنیش این نیست که سگ رو باید کشت یا ازش استفاده نکرد. بلکه معنیش اینه که یک سگ جا و مکان زندگیش باید جدای از انسان باشه و در عین حال انسان باید مراقب آلودگیهایی که ممکنه از این حیوان به انسان منتقل بشه باشه.این دقیقا همون چیزیه که علم هم بهش اشاره میکنه.البته نه علمی از نوع شبکه من و تو.کلا همه چیز از نظر شبکه من و تو بر عکس هستش.این شبکه خوب رو بد و بد رو خوب جلوه میده. به همین دلیل بهشون میگم که برید به جهنم.خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
ای من تو بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
این زنیکرو نگاه کن تو رو خدا !!! خودش خونگیه یکی میخواد خودشو نگر داره !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
بابا ولش کنین. این بدبخت الان خودش مریضه و مرضشم نفهمی و بی عقلیشه که ناشی از زوال عقلشه. اونم فک کنم از همین سوسکا و موشای تو خونش گرفته و الا اینجوری دری وری نمیگفت. یکی این بدبختو درمانش کنه .
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۹:۱۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
به زبان خودش اعتراف کرد نادانه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۹:۰۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
این زنیکه در حد دیپلم هم سواد نداره