جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند که باید توجه ویژه به این قشر داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسعود شریعتی  مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد  به نقش و اهمیت  باورکردن  جوانان  اشاره و بیان نمود :با عنایت به قوانین  و مصوبات  برنامه پنجم و ششم توسعه بهترین مرجع  برای تصمیم گیری برای جوانان هر شهرستان  ستاد امور جوانان آن شهرستان  با ریاست فرماندار می باشد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزددرادامه  بیان داشت؛  هفت موضوع ازدواج و خانواده ، مشارکت اجتماعی ،هویت جوانان ،اشتغال ، اوقات فراغت ،آسیب های اجتماعی ،فضای مجازی باید جزو کمیته های  تخصصی و نیاز درساماندهی  امور جوانان باشد و مصوبات آن می تواند بهترین راهکار برای  مشکلات جوانان باشد.

این مقام مسئول همچنین توضبحاتی در خصوص هر یک از موارد هفت گانه بیان کرد و به نقش ثمن ها و مردم در جهت برون سپاری برنامه های ساماندهی جوانان اشاره و گفت : جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند وتلاش و اقدام شایسته ما مسئولین نقش مهمی  درایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعداهای جوانان می باشد .

در ادامه سید محمد رستگاری فرماندار مهریز گفت: در سالهای اخیر ورود جوانان شهرستان در عرصه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی چشمگیر بوده است که نمونه بارز آن برای اولین بار در شهرستان مردم حق انتخاب چندین   برنامه در  ایام الله دهه فجر توسط هنرمندان جوان  شهرستان را داشتند که با استقبال خوب جوانان و مردم همراه بود .

سید محمد رستگاری در ادامه افزود : دستگا های  شهرستان باید بصورت عملیاتی تر جوانان را در عرصه ها بکار گیرند و ما باید راهکارهای انگیزه  و علاقه مندی ورود جوانان در عرصه هارا پیدا کنیم و از موازی کاری در امور جوانان  پرهیز نماییم

وی همچنین گفت :ثمن ها در شهرستان از لحاظ کمی و کیفی شکوفایی و رشد خوبی داشته اند  و در جهت نشاط اجتماعی و ساماندهی امور جوانان فعلیتهای خوبی را انجام داده اند.
 جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان مهریز با حضور مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ، احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره کل ، سیدمحمدرستگاری فرماندار مهریز ، ممحدحسن زارع رئی اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز و هیأت همراه روز چهارشنبه  چهارم اسفند 95در سالن اجتماعات فرمانداری مهریز  برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.