کرمانشاه؛

در کرمانشاه کارهای ارزشمندی صورت گرفته است

معاون امور استانها و مسئول بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:با مجموعه اقداماتی که در حوزه پدافندغیرعامل صورت گرفته این مسئله کاملا در استان کرمانشاه جایگاه خود را باز یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حیدری معاون امور استانها و مسئول بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشورگفت:یکی از ارزشمندترین کارهای صورت گرفته در این استان،تعیین رابطین دستگاه های اجرایی و نهادهای نظامی و نیز تشکیل کارگروه های تخصصی و فعال می باشد

حیدری افزود: پدافند غیرعامل بحث نوپایی است که اهداف بسیار مهمیرا دنبال می کند بنابراین باید برای رسیدن به جایگاه ایده آل ان تلاش هایمان را با انگیزه هایی که شما رابطین به عنوان سفیران پدافند غیرعامل ایجاد می نمایید مضاعف کنیم.

وی گفت: کشور ما دارای موقعیت ژئوپلتیکی خاص و ویژه ای است و همچنین حکومتی مردمی و مستقل دارد که بسیار ارزشمند هستند و هر چیز ارزشمندی را باید با تمام وجود محافظت کرد. بنابراین باید بپذیریم که همیشه دشمنان و طماعانی هم هستند که میخواهند به این کالاهای با ارزش دستیرد بزند و این وظیفه ما را در خصوص دفاع عامل و غیرعامل که به مثابه دو بال یک پرنده هستند سنگین تر و با اهمیت تر می کند.

حیدری سپس به وقوع بیش از14هزار جنگ در سراسر جهان اشاره کرد و اظهار داشت:در قرن بیستم که قرن توسعه یافتگی است تاکنون220جنگ جهانی، منطقه ای و کشور به کشور رخ داده است که میلیون ها نفر در آن کشته شده اند و خسارات عظیمی به جای گذاشته اند و این نشان می دهد که تهدید و خطر همواره وجود دارد و باید هوشیاری خود را افزایش و امکانات لازم را در اختیار داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.