اهواز؛

5 کشته ومجروح در تصادف خودرو با پایه برق

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهوازگفت: بر اثر برخورد یک خودرو با پایه برق در این شهرستان یک نفر کشته و4 نفرمجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهوازاظهار کرد: روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از برخورد خودرو با پایه برق در جاده اهواز حمیدیه خبر دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت پنج دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پس از خارج شدن از مسیر اصلی با پایه برق برخورد کرده و باعث واژگون شدن و مجروح شدن سرنشینان و فوت شدن یک زن حدودا ۴۵ ساله شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری مصدومان را از خودروی حادثه دیده خارج کرده و به عوامل اورژانس ۱۱۵ مستقر در محل منتقل کردند.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت حادثه سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو اعلام شده است.

وی در خصوص حادثه دیگر گفت: شب گذشته ساکنان منطقه کیانپارس با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق در منزل مسکونی را گزارش دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز ادامه داد: تیم آتش نشانان مجهز به دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر و سریعا و همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق با استفاده از دستگاه های مکنده دود ناشی از حریق را به منظور انجام عملیات ایمن به خارج از منزل هدایت کردند و ساکنین را از منزل خارج کردند.

حق شناس یادآور شد: در این حریق آتش نشانان پس از قطع برق از منبع اصلی با ورود به کانون حریق موفق به خاموش کردن آتش شدند و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری کردند.

وی گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق از قسمت آشپزخانه تشخیص داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار