نگاهی به هفته بیستم لیگ فوتبال بزرگسالان استان بوشهر

بعد از یک توقف کوتاه در لیگ برتر فوتبال استان بار دیگر چرخ لیگ چرخید.

نگاهی به هفته بیستم لیگ فوتبال بزرگسالان استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال استان شاهین بندر عامری موفق به شکست ۴ بر ۱ امید گناوه شد. امید که در میانه جدول خیالش از هر بابت راحت است در مقابل شاهین بندر عامری انگیزه لازم برای تحت فشار قرار دادن حریف نداشت و در نهایت هم تن به شکست داد.

سپاهان خورموج در مقابل پرسپولیس بنه گز روز خوبی را پشت سر گذاشت. شاگردان عسکر کدخدایی در اکثر نقاط زمین دور از انتظار ظاهر شدند و یکی از بازی های خوب لیگ را رقم زدند. در این بازی بهنام علی پور فرصت شناس ترین فروارد لیگ تنها گل بازی را در دقیقه ده به ثمر رساند. این گل سه امتیاز حساس را با خود به ارمغان آورد. حالا سپاهان با سرخ های بنه گزی هم خانه است.

هفته بیستم برای شمالی ترین تیم استان خوش یمن نبود. یک شکست و دو اخراجی حاصل کار شاگردان فاضل محتجب در مقابل سپاهان بوشهر بود. پرسپولیس دیلم که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان سپاهان بود سه بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد. 

پرسپولیس گر چه با این شکست همچنان در رده دهم جدول قرار دارد ولی دو هفته سخت و پر از اضطراب در پیش روی سرخ های دیلمی ست. 
 
سیراف کنگان در بیستمین هفته از لیگ برتر فوتبال استان بوشهر میزبان استقلال بندر ریگ بود. استقلال برای بقا هر چه داشت با خود برد تا شاید به نتیجه دلخواه برسد ولی شکست سنگین ۵ بر ۳ امیدهای ریگ را برای ماندن در لیگ کمرنگ کرد. نماینده بندر ریگ با این شکست بار دیگر به انتهای جدول رسید.
 
در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر توحید بوالخیر و پتروشیمی جم خورموج بیش از هر چیزی از کمبود بازیکن آزار دیدند.  توحید بوالخیر و پتروشیمی جم خورموج در این هفته از ابتدا تا انتها تعداد بازیکنان خود را در مجموع به ۲۲ نفر نرساندند تا  یکی از بازی های عجیب لیگ انجام شود. پتروشیمی بازی را با ۹ نفر آغاز کرد و در لحظات پایانی نیمه نخست تعداد بازیکنان این تیم تکمیل شد ولی قبل از اینکه این تیم تکمیل شود یکی از بازیکنان توحید مصدوم شد و به دلیل نبود نیمکت نشین توحید بازی را با ده نفر به اتمام رساند. این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود توحید پایان یافت.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.