مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: مدیران باشگاه های ما باید نسبت به موضوع عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی هوشیار باشند.

مسعود رضاییان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت زوران زلاتوفسکی(بازیکن سابق ملوان) اظهار کرد: ما در تاریخ 23 ژانویه (4 بهمن) از طرف فیفا نامه ای مبنی بر شکایت زلاتوفسکی دریافت کردیم و بلافاصله پاسخ این نامه را دادیم، تا کنون پاسخ رای صادره به دست ما نرسیده و نتیجه نهایی این پرونده از دست ما خارج است، امیدوارم در نهایت رای منصفانه ای صادر شود تا باشگاه ملوان متضرر نگردد.

وی همچنین با هشدار به باشگاه های داخلی و مدیرانی که در بستن قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی دقت و تخصص کافی ندارند تصریح کرد: مدیران باشگاه های ما باید نسبت به این موضوع با دقت و وسواس بیشتری عمل کنند و هوشیار باشند، در انتخاب و جذب مربی و بازیکن خارجی باید از اتخاذ تصمیمات شتاب زده و خلق الساعه پرهیز شود.

مدیرعامل باشگاه ملوان ادامه داد: من نمی گویم هیچ باشگاهی اقدام به جذب مربی یا بازیکن خارجی نکند اما به نظر من هر فرد خارجی که به فوتبال ایران می آید بایستی حداقل دو یا سه برابر از همتای وطنی خود بهتر باشد. در حال حاضر به غیر از گادوین منشا (مهاجم نیجریه ای تیم پیکان) که در فصل جاری عملکرد مناسبی داشته است هیچ بازیکن خارجی دیگری دارای چنین شرایطی نیست.

رضاییان با تاکید بر ضرورت هوشیاری مدیران باشگاه ها گفت: سه توصیه کلیدی من به مدیران باشگاه ها که در عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی باید حتما مورد توجه قرار بگیرد عبارتند از: ابتدا هر مدیر باید توان پرداخت مالی باشگاه خود را در نظر بگیرد و از تصمیمات غیر منطقی پرهیز کند، سپس سعی کند با برنامه ریزی بلند مدت به فکر سال های آینده باشگاه خود نیز باشد.

مدیرعامل باشگاه ملوان ادامه داد: متاسفانه مدیران باشگاه های ما فقط به دوران حضور خودشان در باشگاه فکر می کنند و برنامه ای برای آینده ندارند، نکته آخر این است که در متن قراردادها باید دقت لازم صورت بگیرد تا از واژه های مسئولیت آور که بعدها می تواند به محرومیت باشگاه منجر گردد استفاده نشود.

وی افزود: من به عنوان مدیرعامل باشگاه قدیمی و ریشه دار ملوان بندر انزلی مذاکره با بازیکنان ایرانی را به بازیکنان خارجی ترجیح می دهم، زیرا اعتقاد دارم معمولا بازیکنان و مربیانی از خارج به فوتبال ما می آیند که هیچ کشوری حاضر نیست با آنان قرارداد امضاء کند.

رضاییان در پایان با اشاره به دیدار آینده تیم ملوان برابر تیم قعرنشین فجر شهید سپاسی عنوان کرد: تیم فجرسپاسی در فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک عملکرد متفاوتی داشته است، این تیم در یک بازی عالی ظاهر می شود و ناگهان در بازی بعدی خود با نتیجه ای عجیب شکست می خورد، با این وجود ما تیم فجر سپاسی را دست کم نمی گیریم و برای تنها نماینده استان فارس در لیگ دسته یک احترام خاصی قائل هستیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار